Alla inlägg under oktober 2010

Av linda - 18 oktober 2010 10:31

Oj, va du växer. Om du fortsätter växa såhär kommer jag rulla fram i slutet av graviditeten!

Sparkar gör du också, känner dina rörelser ofta nu för tiden. Det gör mig lycklig, DU gör mig lycklig.

Jag älskar dig. Vi ses om 19 veckor <3


  

v. 21 (20+1)

Av linda - 18 oktober 2010 10:16

Jag mår inte bra av Kristinehamn. Jag gråter, ofta. Men jag måste stanna, för bebis skull, så vi kan få en framtid. Åh. Jag hatar detta.


Jag saknar min älskling och jag mår inte bra. Missar första dagen på praktiken, inte kul.. Det kan inte fortsätta såhär.



Av linda - 17 oktober 2010 15:00

  

Jag kommer alltid älska er. Jag vill aldrig leva utan er. Ni är det bästa jag har.

Av linda - 14 oktober 2010 16:34

http://www.friends.se/?id=6366 !!!

STOPPA MOBBING!!!!

Jag har skickat min gåva till FRIENDS, gör det du med!

Av linda - 13 oktober 2010 19:53

Börjar fundera mer och mer hela tiden på att flytta hem. Sjukt jobbigt och svårt val (dock inte för att jag VILL bo kvar i Kristinehamn, utan för att jag mer eller mindre måste)


  

Kristinehamn

   Lysekil

Av linda - 13 oktober 2010 17:51

Vet inte vad jag ska blogga om så jag gör en lista, haha....

 

Namn: Linda Uddman

Piercingar: öronen
Tatueringar: tre
Längd: 160 cm
Skostorlek: 34

Hårfärg: brunett
Är du kär i någon: om jag är!
 

Önskar du att du bodde någon annanstans: JA!!!
Tänker du på att ta självmord: haha nej!?

Dricker du alkohol: inte just nu  
Röker du
: nej
Vilket shampoo använder du
: åh, vet inte vad det heter.
Vilken parfym använder du
: Britney Spears
Vad är du rädd för
: insekter och mörker.
Gillar du att tvätta: haha gillar?
Gillar du Berg-och-Dalbana
: jaaa!

 

Senaste:

Film du hyrde: åh, ingen aning.
Film du köpte: någon barnfilm till filippa.
Låten du lyssnade på: jag vet inte.

Personen du ringde: vår barnmorska, marie-louise.
Tv program du tittade på: how i met your mother
Personen du tänkte på: Viggo


ANTAL..

Gånger du varit kär: på riktigt? två.
Gånger ditt hjärta brustit: åh, jag vet inte.
Hjärtan brustit på grund av dig: ingen aning
Gånger ditt namn varit med i tidningen: haha jag vet inte.
Ärr du har på kroppen: vet inte, två och massa små.

 

SENASTE..

Personen du fick mail av: SJ? bekräftelse på mail.
Personen du fick brev av: h&m eller nåt.
Personen du fick sms av: Viggp
Gången hela din familj åt middag tillsammans: det vet jag inte.

Saken du köpte: mat på mc donalds
Vad har du gjort idag: skola och sovit. ska städa och packa också. kanske baka..
Var det kul: nja..
Hur tidigt stiger du upp: halv åtta typ.
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra idag: städa mitt rum och packa min väska.

Är du seriös: jadå.

Vad är du allergisk mot: inget.

Var har du ont: ryggen
Använder du hårspray: ja det gör jag.

Av linda - 12 oktober 2010 21:54

Oj, oj vad jag växer fort nu.

Tänkte bara visa skillnaden för er, vad som har hänt på TVÅ (!) veckor.


Förövrigt så vill jag flytta hem. Åh!


  

vecka 18 (17+0)



  

och idag, vecka 20 (19+2)


Mamma & pappa älskar dig.

Av linda - 11 oktober 2010 20:58

Jag gillar hösten (i alla fall när det är fint väder och man kan gå mysiga promenader med den man älskar!!)


    

Ovido - Quiz & Flashcards